Sakarya Üniversitesi Kongre Merkezi’nde düzenlenen panele; Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce, SAÜ Rektörü Prof. Dr. Hamza Al, AFAD İl Müdürü Hüseyin Kaşkaş, akademisyenler ve öğrenciler katıldı.Panelde gençlerle bir araya gelen Başkan Yüce, şunları kaydetti:“Büyükşehir olarak yeryüzü topluluğumuz olan dünyamıza karşı sorumluluklarımızın ve iklim değişikliğinin olumsuz etkilerinin farkındayız. Çalışmalarımızda doğa temelli çözümlere yer veriyoruz. İklim ve doğa dostu projelerle şehrimizi geleceğe hazırlıyoruz. Bu nedenle Türkiye'de İklim Değişikliğine Uyum Eyleminin Güçlendirilmesi Projesi’ne pilot il olarak dahil olduk.” Hibya Haber Ajansı
DİJİTAL GAZETE
Yayınlanma: 03 Kasım 2022 - 20:10
Başkan Yüce: "İklim ve doğa dostu projelerle şehrimizi geleceğe hazırlıyoruz"
Başkan Yüce: “İklim ve doğa dostu projelerle şehrimizi geleceğe hazırlıyoruz”
DİJİTAL GAZETE
03 Kasım 2022 - 20:10
Bu haber 122 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir








