GÜNDEM Yayınlanma: 04 Haziran 2026 - 11:44 Uraloğlu'ndan, Düzköy Belediye Başkanı Çelenk'e hastane ziyareti Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, tedavi gören Düzköy Belediye Başkanı Selim Çelenk’i hastanede ziyaret etti. GÜNDEM 04 Haziran 2026 - 11:44 TAKİP ET Dinle Yazdır A Büyüt A Küçült Yorumlar Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Trabzon’da tedavi gören Düzköy Belediye Başkanı Selim Çelenk’i hastanede ziyaret etti.Ziyaretin ardından açıklamada bulunan Uraloğlu, Çelenk’e ve tüm hastalara acil şifalar diledi. HIBYA Bu haber 41 defa okunmuştur. YORUMLAR adlı kullanıcıya cevap x Gönder ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ İlginizi Çekebilir Gürlek: Ayhan Uyumaz’ın vefatını büyük bir üzüntüyle öğrendim Tekin, Muharrem Ayı Oruç Açma ve Lokma Paylaşımı Programı’na katıldı Gürlek: Bağımlılıkla mücadelemizi kesintisiz bir şekilde sürdüreceğiz Engelli Hakları İzleme ve Değerlendirme Kurulu toplandı Son Haberler Gürlek: Ayhan Uyumaz’ın vefatını büyük bir üzüntüyle öğrendim Tekin, Muharrem Ayı Oruç Açma ve Lokma Paylaşımı Programı’na... Gürlek: Bağımlılıkla mücadelemizi kesintisiz bir şekilde sürdüreceğiz Engelli Hakları İzleme ve Değerlendirme Kurulu toplandı Birleşik Krallık Kara Kuvvetleri Komutanı Walker, Tokel'i ziyaret etti Viranşehir’de kaçakçılık operasyonu Viranşehir’de kaçakçılık operasyonu