Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek ve heyetini bakanlıkta ağırlayarak ulaştırma ve altyapı projelerine dair kapsamlı görüşme gerçekleştirdiklerini bildirdi.Bakan Uraloğlu, yaptıkları görüşmede kamu finansmanı, mali yönetim ve büyük ölçekli projelerin sürdürülebilirliği gibi konuların ele alındığını belirterek, "Bakanlıklarımız arası iş birliğini geliştiriyor, çalışmalarımıza devam ediyoruz." dedi.
HIBYA
HIBYA





