Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, yaptığı açıklamada, AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı için Sapanca'da olduklarını duyurdu.Uraloğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde çeyrek asırlık istişare geleneğini sürdürdüklerini belirterek, Türkiye Yüzyılı vizyonunu ileriye taşıyacak adımların toplantıda hep birlikte değerlendirildiğini ifade etti.
HIBYA
HIBYA





