Derince Belediyesi'nin yaptığı açıklamaya göre, Derince Belediye Başkanı Av. Sertif Gökçe, yayımladığı mesajla vatandaşların yeni yıl, üç aylar ve Regaip Kandili'ni kutladı.Gökçe, yayımladığı mesajda, "1 Mart tarihinde sizlerden aldığımız güçle başladığımız maratonda hizmetlerle dolu bir yılı geride bırakmanın mutluluğunu yaşıyoruz. 2024 yılında halkımızla birlikte çok önemli çalışmalara imza attık. Sorunlarını önceden tespit ettiğimiz ve yol haritamızı halkımızla şekillendirdiğimiz ilçemizde insan odaklı çalışmalara öncelik verdik. Geride kalan dokuz aylık süreçte sosyal ve kültürel alanda belediyeciliğin en güzel örneklerini sergilerken, Derince’yi eğitim, kültür, sanat, spor ve müzik kenti yapma konusundaki kararlı adımlar attık." ifadelerini kullandı.Yeni yılın hayırlara vesile olmasını dileyen Gökçe, “İlk yılımızı hizmetlerle nasıl dolu dolu geçirdiysek 2025 yılında da her fırsatta sahada, halkımızla omuz omuza olmaya devam edeceğiz. Sizlerden aldığımız güçle Derince’mizi daha güzel bir geleceğe taşıyacağız ve birlikte daha güzel günlere yürüyeceğiz. 2025 yılının ülkemize ve tüm insanlığa sağlık, huzur, mutluluk getirmesini diliyorum” dedi.
HIBYA
HIBYA





