Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın konuşmasından bazı satır başları şöyle:"Sevgili Dadaşlar, Erzurum'un güzel insanları, kıymetli yol ve dava arkadaşlarım, sevgili genç kardeşlerim, muhterem hanımefendiler sizleri en kalbi duygularımla; hasretle muhabbetle selamlıyorum."Ayrıntılar geliyor...
HIBYA
HIBYA





