Bakan Özhaseki, deprem bölgesinde 200 binden fazla konutun yapımına başladıklarını belirterek, ”İnşallah yıl sonuna kadar 46 bin konutumuzu teslim edeceğiz.” dedi.
HIBYA
Bakan Özhaseki, deprem bölgesinde 200 binden fazla konutun yapımına başladıklarını belirterek, ”İnşallah yıl sonuna kadar 46 bin konutumuzu teslim edeceğiz.” dedi.