Enerji ve Tabi lar Bakanı Bayraktar, Nevşehir programı kapsamında Vali Ali Fidan ile bir araya geldiklerini açıkladı.Şehirde süregelen çalışmaları ve planlanan yeni projeleri değerlendirdiklerini belirten Bakan Bayraktar, “Misafirperverliği için Sayın Valimize teşekkür ediyorum.” dedi.
HIBYA
HIBYA





